Prijatelju, pričaš gluposti za sve pare. Nema to veze sa inženjerima (šta ti nisi sigurno), nego sa parama. Sastav zemljišta oko Čortanovaca i dobrom delu izmedju Novog Sada i Subotice je jako nepovoljan i iziskuje mnogo više umeća i para nego što se može pretpostaviti.
vala, Vojvodina ko Švajcarska, to neprohodno bez vijadukta i tunela, makar da je Japan priskočio u pomoć da se probijemo do granice ko što je Erdoganu pomagao ispod Bosfora pa da stignemo što pre do Londona, a i u Peking via Istanbul by The Caspian sea.
Pruga beograd - Subotica je pravi gradjevinski poduhvat: Dva velika kanjona, cetiri klisure poznatih divljih i brzih reka, barem tri planine posred ravnice, koje se moraju proseci 200MW laserom iz Zvezdanih staza i gomila prepreka koja jednostavno ne dozvoljavaju da se od 1918 do 2020. godine napravi pruga. To su 102 godine muka, znoja i napornog razmisljanja tih velikih akademskih gradjana Srbije.
Jednostavno, kad pogledaju prepreke, nasim skolovanim inzenjerima, projektantima i tolikim nosiocima odlikovanja SANU, jedva da ne zadrhti pomisao kako to treba i mora i hoce da se uradi. Jednostavno... ne ide, nemaju sa cime. Za 102 godine nije se niko pojavio.
Ma dajte prestanite zabole RUse za narod svaki dan se voze vagoni cisterne prolaze po pruzi staroj koju su samo malo popravili...vidio sam kad smo isli za Titel.
Zabole ruse za narod ovo je prvenstveno da se vozi plin benzin roba. Zabole njih za nas.
Vijadukt je zbog... Koliko sam ja upucen i koliko sam putovao tom prugom i vozovima(starim, novim) je tu oduvek bilo kliziste zbog veceg nagiba(sto je usporavalo saobracaj) ,pa ga samim tim hoce ublaziti od tunela do karlovackih vinograda. Idpravite ako gresim
@Seka Pers
Zato što pruga Novi Sad - Beograd nikad nije ni prolazila pored aerodroma (ne gradi se nova trasa pruge već se rekonstruiše pruga na postojećoj trasi, osim između Beške i Sremskih Karlovaca, gde se gradi nova trasa) i zato što bi takva trasa bila duža. Većini putnika je odredište grad pa bi bespotrebno kružili, kao što kruži auto-put Novi Sad - Beograd. Jednog dana će možda izgraditi prugu Zemun - Aerodrom Nikola Tesla pa će se moći i na aerodrom.
@Lola
Ako mislite na vijadukt na ulazu u Karlovce iz smera Novog Sada, pruge velikih brzina ne smeju da se ukrštaju sa drumskim i pešačkim saobraćajem. Dakle, ukidaju se svi putni prelazi u nivou i grade se podvožnjaci i nadvožnjaci.
Ako mislite na vijadukt u Čortanovcima, izračunajte koliko kubika materijala je potrebno za nasipanje terena (pruga je na nekim mestima i 25 m iznad terena, što 7-8 spratova stambene zgrade) od tunela do Karlovačkih vinograda. Takođe, objasnite kako biste izveli nasip na veoma lošem tlu koje je sklono plavljenju.
Hoće li se neko setiti da vrati tramvaj u NS ? Ili treba i to da nam "pokloni" BG. Ili će to da nam reši dobri i pošteni Čanak. Sa Kostrešom , naravno.
auu, auu.... Spasao ih Slobo, kao što ih danas Vučić spašava, je l` tako? ako ih je Slobo spasao, kako kažete, onda mora da su Maksimović i Minić sve vreme to blago čuvali u bunaru, i još neki naučenjaci ovdašnji i finansijeri beogradski, pa ga izvadili za potrebe ove "brze" 200 na sat krasote od Praga do Xi`ana. Koliko se sećam samo taj Slobin Maksimović je podigao kuću od materijala namenjenog za železnicu, u Kovilju ili slično, a što nije robijao, nego ručavao po IV i posle Slobe, to možda preskačete namerno ili slučajno? Toliko se rasipalo u ŽTO NS da je jedini novi voz bio onaj iz Goše (ako se ne varam) Zurkovićev poslovnjak od Su do Bg, a ostalo se kupovalo na evropskom otpadu jer novaca nije bilo u ŽTO NS ni za struju, pa su u Vase Stajića radili pod ćebadima i u gunjevima. A sad, sve novo, nova brza pruga, nov dispečerski centar, nova Zemun stanica, nove vozne garniture, nove višesistemske lokomotive, sve fenseraj, novi metro, još samo da nađete robu i putnike da ih prevezete makar i do stanica koje nisu još uvek srušene. Kako vas nije blam.
Zasto vijadukt u Karlovcima? Ravan teren,trebalo ga nasuti i to je to. Vijadukt tu izgleda užasno rugobno,kao da smo u kanjonu,a košta debelo. Gde god sam putovala,vijadukt je išao po nepristupacnom terenu.
Zasto vijadukt na tom mestu. Nisam verovala dok sam gledala da je ipak vijadukt u pitanju. Inace sve u svemu posao je velik,radi se i bice super.
Жтп Нови Сад је био рупа без дна. Шта је ту лове извучено! Сетите се дискусија на радничким саветима. Огромна кашњења. Не повлачење девизних кредита, намештање извођача поред постојеће грађ. оперативе у Жтп-у. Криминал. Срећа спојипе их са Бгд па екипа лагано оде у пензију без да их ико ишта питао. Такоећ Слобо их спасао.
Železnicu u Vojvidini je uništio ŽTP Beograd koji je u SFRJ bio treći-ŽTP Novi Sad koji je 85 dibio međunarodni kredit za modernizaciju železnice.Radim na železnici ova pruga ne zadovoljava ni minimalne zahteve+ne postoji ni sigurnisni sistem na pruzi.12 godina crveni ruski vozovi protiv zakonito voze isto tako nemaju sigurnosni sistem na vozovima.
Vratite staru prugu, a novu pravite ispod zemlje koliko hocete dugo. Zato sto sve čekam neke godine, sada dve, pre dve godine opet dve, za dve godine opet dve ... i tako u nedogled... sada čujem da se “tarifiranje” godina pomerilo za pet... e, nosite se vi i vase godine... Vratite mi prugu!!!
Podrazumeva se da će biti više vrsta vozova - putnički koji staje na svakoj maloj stanici i koji procenjujem da će mu trebati 20ak minuta više i brzi koji će stati u NBG pa Indjiji i S. Pazovi i NS. Taj bi mogao za pola sata. I onda idu u redu vožnje naizmenično. I da poskupi teško će biti skuplje od autobusa a biće brže i udobnije svakako. Ovo je sve super kao i NS-Pesta ali treba uraditi revitalizaciju i gradnju mnogih drugih pruga u Vojvodini koje su u lošem stanju ili van funkcije: Sid - Indija; NS- Sombor- Subotica; NS-ZR-Temišvar, krak ZR-Vršac; Ns-Bečej i ka severu itd. I povezati Vojvodinu zapad- istok, Osijek- Sombor- ZR- Temisvar. Cak ima i projekat i novac gotov od EU. I paralelno pruga. Ima još puno posla a ne ide baš brzo.
Kažu da je savremena pruga napredak ?
Kako napredak kada će mesta uz prugu imati samo prugu .
A DALI ĆE I KOLIKO VOZOVA STATI NA NJIHOVE STANICE ?
Karlovčani će od napretka imati što ce stanicu pomeriti napred prema MARIJI SNEŽNOJ.
A Viadukt za pristup Dunavu 3,5 km od S. Karlovaca.
NESUMNJAM DACE IZGRADNJOM PRUGE NEKO DOBITI PA VALJDA NEKO MORA I IZGUBITI.
Dragi Karlovčani Vaša će deca još manj znati da Dunav protiče kroz Karlovce . Da ste na bentu imali šetalište, fudbalsko igralište ...
ZA UTEHU IMAĆETE NEŠTO ŠIRI PODHODNIK ISPOD PRUGE.
ZNALI NEKO ZAŠTO JE TO TAKO ?
ALI OZBILJNO !
@Zoki 04.01.2020 • 12:37
rok
..Zar nije taj rok prošao pre dve godine?"
U pravu ste . Prvobitno je najavljeno da ce pruga biti gotova polovinom 2017 godine :
https://www.istinomer.rs/analize/brzi-voz-od-beograda-do-novog-sada-zasad-kasni-dve-godine/
Taj voz do BG (i to NBG, ne Prokopa) moze da stigne samo u promo-voznji, za ministarku, precednika, direktore i novinare.
U redovnom saobracaju bar 50min (do NBG)
Bas me zanima kako bi ti pametnjakovicu resio saobracaj prema Dunavu, budite sretni sto vam je bivsi gradonacelnik obezbedio ovaj nadvoznjak inace bi na Dunav isli helikopterom.Stvarno su karlovcani budale.
Da li iko misli na meštane Beške, Čortanovaca i Karlovačkih Vinograda i da li će barem neki od vozova stajati na ovim stanicama ili meštani ovih naselja nisu uopšte bitni što se tiče planova oko izgradnje nove pruge i kasnijeg reda vožnje!?
Vidim da je promaklo. Citat: "Međutim, uskoro počinje izgradnja novog savremenog dispečerskog centra Železnica Srbije..."
Ako mi nestane struje, zovem Bg, ako imam problem sa kabl. sistemom, zovem Bg...ako mi se ide na veliku nuzdu, moram po papir u Bg.... da ne nabrajam vise?! Pa dokle ? Sta smo mi ovde ?
Samo decentralizacija rodjaci, ovi ce nas pojesti.
Ok. Ajd i da se sve zavrsi na vreme i u roku, ta pruga je vlasnistvo kineza i on ce tu da voza svoju robu ( smece) ka evropi a srblje od te pruge nece imati ama bas nikakve koristi ! Kinez je dao rujama da oni odrade prugu,srbi su vec tri puta pomarisali ziv novac koji je EU udelila,shvatili zuti skim imaju posla pa su srbima dali da nose pesak i kamenje kamionima,
i London pored ostalih, bruka.
https://beta.companieshouse.gov.uk/company/07203759/filing-history?page=2
http://pretraga2.apr.gov.rs/EnterpriseWebSearchWeb/Details/Details?beid=10149507&rnd=49908C4BD97B77B9F71963A7D6400956FD76F8D3
“..Kako da vam kažem, to pre roka (isto kao i posle) znači da niste dobro isplanirali rokove...”
Izgleda da se radi o roku, koji je trebao da važi za prvobitno obnarodovani plan, gde je trebalo prvo izgraditi jedan kolosek brze pruge uz aktivno korišćenje postojeće, stare, pruge (da ne bi bili bez železničkog saobraćaja, kao što smo sada).
Tek nakon izgradnje jednog koloseka brze pruge, trebalo je skloniti staru prugu i početi drugi kolosek brze. Očigledno, da je neko odlučio, da zbog datih rokova izmeni prvobitno objavljeni plan.
Mozda i stignes brzo u Beograd ali kad izadjes iz voza nisi vise u centru grada vec u P.M.
ima da platis jos za voznju na dalje, ako uspes da se snadjes gde si.
1 juna 2016 u Svajcarskoj je pusten u saobracaj Gotthard Base tunel dugacak 57 km sto ga cini najduzim tunelom na svetu .
Vozovi se u ovom tunelu krecu brzinama od 200-250 km/h .
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gotthard_Base_Tunnel
Kako da vam kažem, to pre roka (isto kao i posle) znači da niste dobro isplanirali rokove.
Nego nigde nevideh koliko će koštati karta do Beograda za pola sata.
kao stanovnik Sr. Karlovaca i neko ko se donekle razume u gradjevinstvo ja u zivotu nisam video gluplji nadvoznjak sa dve krivine na njemu , ni da smo u nekoj klisuri a ne na potpuno ravnom delu , nadvoznjak na sve lici samo ne na ono sto treba da bude , projektanta bi trebalo u zatvor i zabraniti mu da se bavi projektovamjem , nevidjeno ruglo
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Izvođači radova: Brza pruga Beograd - Novi Sad biće gotova na vreme, vijadukt i tunel skoro izgrađeni
Autor: RTS, Beta
Novi Sad
•04.01.2020.
•06:39 > 07:13
Komentari 49
Pretorijanac
budibog....
Lola
Sad kapiram zašo....
Reč stručnjaka.....hvala.
Veliki je to posao,ogroman.
Biće korisno i lepo.
Pozdrav
BokNS
Jednostavno, kad pogledaju prepreke, nasim skolovanim inzenjerima, projektantima i tolikim nosiocima odlikovanja SANU, jedva da ne zadrhti pomisao kako to treba i mora i hoce da se uradi. Jednostavno... ne ide, nemaju sa cime. Za 102 godine nije se niko pojavio.
Oris Ivanov
Zabole ruse za narod ovo je prvenstveno da se vozi plin benzin roba. Zabole njih za nas.
Чортановци
Не мисли.
Биће једино нека заједничка жс у атару села између Бешке и Чортановаца и то је све.
(А од ње, никакве користи)
Vule
Nikola
Zato što pruga Novi Sad - Beograd nikad nije ni prolazila pored aerodroma (ne gradi se nova trasa pruge već se rekonstruiše pruga na postojećoj trasi, osim između Beške i Sremskih Karlovaca, gde se gradi nova trasa) i zato što bi takva trasa bila duža. Većini putnika je odredište grad pa bi bespotrebno kružili, kao što kruži auto-put Novi Sad - Beograd. Jednog dana će možda izgraditi prugu Zemun - Aerodrom Nikola Tesla pa će se moći i na aerodrom.
@Lola
Ako mislite na vijadukt na ulazu u Karlovce iz smera Novog Sada, pruge velikih brzina ne smeju da se ukrštaju sa drumskim i pešačkim saobraćajem. Dakle, ukidaju se svi putni prelazi u nivou i grade se podvožnjaci i nadvožnjaci.
Ako mislite na vijadukt u Čortanovcima, izračunajte koliko kubika materijala je potrebno za nasipanje terena (pruga je na nekim mestima i 25 m iznad terena, što 7-8 spratova stambene zgrade) od tunela do Karlovačkih vinograda. Takođe, objasnite kako biste izveli nasip na veoma lošem tlu koje je sklono plavljenju.
Sloba53
lele
Lola
Zasto vijadukt na tom mestu. Nisam verovala dok sam gledala da je ipak vijadukt u pitanju. Inace sve u svemu posao je velik,radi se i bice super.
@Pravite metro
Ovako nista, zivi u iscekivanju i nerviranju
budibogsnama
Милутин Требјешанин
Милутин Требјешанин
somi
dragan perković
Pravite metro
Seka Pers
Koja je Pčelica Maja projektovala sve ovo i obišla aerodrom BG?
Ne bi li bilo normalno SU-NS-Aerodrom-BG Centar sa brzim vozom...
Ah...mozgu. Gde li si?
Andrej K
Lala NS
Kako napredak kada će mesta uz prugu imati samo prugu .
A DALI ĆE I KOLIKO VOZOVA STATI NA NJIHOVE STANICE ?
Karlovčani će od napretka imati što ce stanicu pomeriti napred prema MARIJI SNEŽNOJ.
A Viadukt za pristup Dunavu 3,5 km od S. Karlovaca.
NESUMNJAM DACE IZGRADNJOM PRUGE NEKO DOBITI PA VALJDA NEKO MORA I IZGUBITI.
Dragi Karlovčani Vaša će deca još manj znati da Dunav protiče kroz Karlovce . Da ste na bentu imali šetalište, fudbalsko igralište ...
ZA UTEHU IMAĆETE NEŠTO ŠIRI PODHODNIK ISPOD PRUGE.
ZNALI NEKO ZAŠTO JE TO TAKO ?
ALI OZBILJNO !
Dragoljub
rok
..Zar nije taj rok prošao pre dve godine?"
U pravu ste . Prvobitno je najavljeno da ce pruga biti gotova polovinom 2017 godine :
https://www.istinomer.rs/analize/brzi-voz-od-beograda-do-novog-sada-zasad-kasni-dve-godine/
@30ka
U redovnom saobracaju bar 50min (do NBG)
kanal dtd
Kud nadje bas klip iz japana ?
Ima da najedis botove .
algebra
bot : 2+2=5
NsNS
hemodroid
04.01.2020 • 09:05
cirkus
Bas me zanima kako bi ti pametnjakovicu resio saobracaj prema Dunavu, budite sretni sto vam je bivsi gradonacelnik obezbedio ovaj nadvoznjak inace bi na Dunav isli helikopterom.Stvarno su karlovcani budale.
Zoki
Mislilac
LALA
anti bot
Zakleo se bumbar
Ako mi nestane struje, zovem Bg, ako imam problem sa kabl. sistemom, zovem Bg...ako mi se ide na veliku nuzdu, moram po papir u Bg.... da ne nabrajam vise?! Pa dokle ? Sta smo mi ovde ?
Samo decentralizacija rodjaci, ovi ce nas pojesti.
Dejan
Nezavisna Vosha
Lala
Nije dosta sto imamo NIR ( Naftnu industriju Rusije) sad' jos i RŽ (Ruske zeleznice) a kao smo za EU.Sta je sledece?
eh
https://beta.companieshouse.gov.uk/company/07203759/filing-history?page=2
http://pretraga2.apr.gov.rs/EnterpriseWebSearchWeb/Details/Details?beid=10149507&rnd=49908C4BD97B77B9F71963A7D6400956FD76F8D3
zox
nedoumica
Observer
Izgleda da se radi o roku, koji je trebao da važi za prvobitno obnarodovani plan, gde je trebalo prvo izgraditi jedan kolosek brze pruge uz aktivno korišćenje postojeće, stare, pruge (da ne bi bili bez železničkog saobraćaja, kao što smo sada).
Tek nakon izgradnje jednog koloseka brze pruge, trebalo je skloniti staru prugu i početi drugi kolosek brze. Očigledno, da je neko odlučio, da zbog datih rokova izmeni prvobitno objavljeni plan.
Rile
ima da platis jos za voznju na dalje, ako uspes da se snadjes gde si.
Jovan
rale
Marija Terezija
arhiva
Vozovi se u ovom tunelu krecu brzinama od 200-250 km/h .
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gotthard_Base_Tunnel
30ka
Nego nigde nevideh koliko će koštati karta do Beograda za pola sata.
karlovcan
Arapi,Burazer,drugi
Dr Vucelja
Ns Bg putnik
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H